ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:

  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του luckyboutique.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) και
  • Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το luckyboutique.gr.

Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κλπ.). Η εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ούτως ώστε όλα τα προϊόντα να συσκευάζονται με ιδιαίτερα προσεκτικό τρόπο προκειμένου να τα παραλάβετε χωρίς φθορές. Κατά την επιστροφή των προϊόντων, σε περίπτωση που είναι δυνατό, το κατάστημα μπορεί να προσφερθεί να παραλάβει τα προϊόντα αυτοπροσώπως, όπου ο καταναλωτής επιστρέφει τα προϊόντα ή τα μεταβιβάζει στο κατάστημα ή σε άτομα εξουσιοδοτημένα από το κατάστημα να λάβουν τα προϊόντα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στο κατάστημα την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση σύμφωνα με το άρθρο 11.
Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα προϊόντα πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερών. Ο καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων, εκτός εάν το κατάστημα έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί αυτοπροσώπως με το εν λόγω κόστος ή εάν το κατάστημα έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.
Σε εκπτωτικά προϊόντα και σε προϊόντα που έλαβαν έκπτωση με την καταχώρηση των κωδικών LUCKY15 ή XMAS15, δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων, παρά μόνο αντικατάσταση των αγορασθέντων προϊόντων. Επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μόνο σε μη εκπτωτικά προϊόντα. Σε περίπτωση αγοράς εκπτωτικού προϊόντος η αντικατάσταση γίνεται μόνο με εκπτωτικό προϊόν. Για κάθε διαδικασία θα πρέπει το δέμα να συνοδεύεται με το φορολογικό έγγραφο του (απόδειξη αγοράς).

Δεν επιτρέπεται η επιστροφή μαγιό και εσωρούχων για λόγους υγιεινής.

Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρεία μας. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό κατάστημα luckyboutique.gr.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Να επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το ηλεκτρονικό κατάστημα
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών τότε το luckyboutique.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και αντικατάσταση.
Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας, το κόστος μεταφοράς τις επιστροφής του προϊόντων είναι δική σας ευθύνη.
Για αλλαγές που αφορούν αγορές ανεξαρτήτου κόστους, το κόστος εξόδων επιστροφής και αποστολής επιβαρύνει τον καταναλωτή ως ακολούθως: 5€ μέσω ELTA COURIER ή μέσω ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ.
Αναφορικά με τις παραγγελίες εντός Ελλάδας, κατόπιν συνεννόησης με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τηλεφωνικά στο 2109333551 αποστέλλετε το δέμα στην ακόλουθη ταχυδρομική διεύθυνση: Π. Κύδα 127 Μύρινα – Λήμνος, ΤΚ: 81400 αποκλειστικά με τη χρήση της εταιρείας που ανέλαβε τη παράδοση της παραγγελίας σας, σύμφωνα με τις ανωτέρω χρεώσεις.